Outra incidencia que xurdio ao longo do curso, foi que se queimou o motor da taladrina da serra alternativa.
O citado motor dispón dun pequeno filtro, que se tupio con restos de teflón procedente de cando a veces se serran redondos de ese material. Por esa circunstacia, deixou de botar taladrina, os alumnos interpretaron que era debido a que non tiña suficiente cantidade dela e añadiron mais. O non dispoñer de ningun rebosadoiro a serra, subio tanto o nivel que chegou a sumerxir en parte o citado motor, e queimouse.
Unha vez finalizadas as labores de mantemento, detectouse que o bobinado se queimara, co que se optou por instalar un novo motor.Queda pendiente facer un novo bobinado de este motor, xa que é compatible con algunhas outras máquinas existentes no taller, que empregan taladrina.
Nas fotos vense as labores da citada reparación.
|
Motor afogado en taladrina. |
|
Interior do motor con taladrina. |
|
Bobinado totalmente enchoupado. |
|
Paletas da bomba atoradas con virutas plásticas. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ¡¡ MOITO OLLO OS QUE CORTEDES MATERIAIS PLÁSTICOS!! As virutas flotan e cando o nivel de líquido baixa a bomba aspira as virutas. O gran problema é que a a bomba nova ven cerrada e NON É DESMONTABLE polo que se se atora queda inservible. A solución máis asequible é limpar a máquina inmediatamente logo do seu uso antes de que as virutas cheguen ao tanque. Se chegaran ao tanque habería que pescalas cun coador, cousa que é bastante máis laboriosa. |
Paletas da bomba limpas de virutas. |
|
|
|
|
|
|
|
Bobinado queimado |
Intentouse reparar a parte visible pero segue dando discontinuidade, polo que se supón que internamente ten máis fallo coma este. Na imaxe vese ampliado pero é complicado de ver a simple vista, pois o diámetro do bobinado e de aproximadamente 0,2 mm.
|
Bomba nova instalada. |
Ningún comentario:
Publicar un comentario